SÆLGERVÆRKTØJ – FACE TO FACE

Du kender begreberne B2B (business-to-business) og B2C (business-to-consumer).

Det er to gammelkendte begreber, som fortæller, om der handles til virksomheder eller til slutbrugere. Salgstalerne er forskellige.

Og så er der H2H (human-to-human). Men det er gammel vin på nye flasker. Begrebet H2H er pustet op, som om det er en ny tankegang og en ny metode. Det er det ikke. Nu hedder det bare noget flot.

SANDHEDENS ØJEBLIK

Sagens kerne er fortsat den, at du og dine sælgere skal gøre dig umage med at forstå kundens aktuelle situation, ønsker og behov. Og det er dialogen, der fører til muligheder og succes.

”Karl Smart” kan kalde det, hvad han vil og bruge alle de forkortelser, der kan skrives med bogstaver og tal. Men i sandhedens øjeblik skal sælgerens elevatortale og præsentation være smurt.

Sælgere skal have det rigtige sælger-værktøj, som kan støtte og hjælpe dialogen frem til succes. Og sikre, at de får sagt det vigtige og det nødvendige.

Det kan NIELSHENR!K levere.

Næste step er at du ringer 2482 0079 og inviterer til en dialog om sælgerværktøj.

F2F (face-to-face).

Tilbage